Använder du fortfarande handskrivna anteckningar i dina projekt? Känns det lite osäkert och kanske tidskrävande? Du är inte ensam. Dock finns det enkla lösningar genom att göra alla eller vissa moment digitaliserade.
Som hos Bimex Verktyg till exempel. Innan de kompletterade sitt affärssystem med Wengine användes handskrivna orderberedningar. Ingenting var då sökbart gällande äldre projekt. Det var också svårt att följa upp hur projekten egentligen gick. I den lösning vi tog fram är det lätt att skapa nya projekt, tilldela maskiner, externa tjänster till alla operationer i ett projekt.
Systemet kopplar automatiskt rätt maskin till vald operation och extern tjänst till rätt leverantör osv. Dessutom räknar systemet automatiskt fram exakt pris på alla operationer och tjänster. Detta leder fram till ett smidigt offertunderlag som används tillsammans med deras affärssystem för att specificera tid/pris samtidigt som det blir sökbart till kommande projekt.
Låter det användbart? Välkommen att kontakta oss så berättar vi gärna mer.